(átláthatóság, nyitottság, tájékoztatás, hihihi)

A BKV Zrt.-nél fontos szempont a nyitottság, átláthatóság és a gyors tájékoztatás. Ennek érdekében a Társaság egyszerűsíti és egyben ésszerűsíti a tájékoztatási csatornák működését. A szóvivők helyett a jövőben közvetlenül a szakmailag illetékes vezetők adnak válaszokat a média kérdéseire a Sajtóiroda közreműködésével.

Az új – „első kézből” – kommunikációs rendszer előnye, hogy az adott projektet, területet legjobban ismerő szakemberek a legfrissebb adatokról, változásokról tudják informálni a sajtó képviselőit, s rajtuk keresztül a közvéleményt.

Az új kommunikációs rendszer kéthetes próbaidőszaka sikeres volt, így a BKV Zrt. a szóvivői pozíciót a mai nappal megszüntette. Az intézkedés egyszerűbbé és költségtakarékosabbá teszi a tájékoztatást és elősegíti, hogy a sajtó képviselői a BKV – témában illetékes – vezetőivel közvetlen kapcsolatba kerüljenek.

A média munkatársaival történő kapcsolattartás továbbra is a Sajtóiroda feladata marad.

2009. augusztus 26.

BKV Zrt.

Szólj hozzá!

Címkék: bkv

A bejegyzés trackback címe:

https://bkvberlet.blog.hu/api/trackback/id/tr31339442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása